Izdelke je potrebno pregledati in napake reklamirati pred vgradnjo izdelka. Takoj po dobavi ali montaži, oziroma najkasneje v 8 dneh, je potrebno javiti poškodbe na lesenih delih in steklih. Reklamacija mora biti posredovana v pisni obliki in sicer na prodajno mesto, kjer je bil opravljen nakup. Priložen ji mora biti račun ter slike reklamiranega artikla.
Proizvajalec Jelovica okna d.o.o. se zavezuje vse upravičene reklamacije (iz naslova uveljavljanja garancijskega popravila oz. odprave napake v garancijskem roku) odpraviti v roku 45 dni po prejemu pisnega reklamacijskega zahtevka, v nasprotnem primeru se proizvajalec zavezuje brezplačno nadomestiti oz. zamenjati izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. V kolikor to ni mogoče pa se proizvajalec zavezuje kupcu vrniti celotno kupnino.
Nepravilno rokovanje z izdelki ali neupoštevanje navodil lahko privede do poškodb, loma ali spremembe strukture in barve lesa ali stekla ter oksidacije okovja, kar ne more biti predmet garancije.
Garancijski rok začne veljati z dnevom prevzema blaga. Garancija se lahko uveljavlja le kadar je izdelek v celoti plačan. Vsak servisni poseg ali delna oziroma celotna menjava izdelka ne spremeni veljavnosti garancijskega roka, kakor tudi ne obdobja garancije, ki je naveden v tem garancijskem listu.
Za
notranja in zunanja vrata Jelovica okna d.o.o. zagotavlja
2 leti garancije. V primeru, da so izdelki samo osnovno zaščiteni – impregnacija, garancija na površinsko obdelavo ne velja, ker izdelki niso finalno zaščiteni proti vlagi in UV žarkom.
Garancija ne velja:
- V primeru nestrokovne, nekvalitetne ali napačne montaže, ki jo je izvedel s strani proizvajalca nepooblaščeni monter.
- V primeru, da izdelki niso bili redno vzdrževani in servisirani s strani Jelovica okna d.o.o. oz. pooblaščenega serviserja.
- V kolikor je izdelek poškodovan zaradi prevelike vlage v prostoru, povzročene zaradi napačnega prezračevanja ali naknadnih mokrih zidarskih del.
- V primeru, da izdelek vgrajuje in servisira nepooblaščena oseba.
- V kolikor so na izdelku povzročene mehanske in kemične poškodbe površinske obdelave, ki bi nastale zaradi toče, napačno uporabljenih lepilnih trakov, zaradi nanašanja fasade ali uporabe agresivnih čistilnih sredstev.
- V kolikor so na izdelku odrgnine in poškodbe, ki so nastale pri transportu in skladiščenju pred montažo ali pri sami montaži, če je bila le-ta organizirana v režiji kupca.
- Pri barvnih odstopanjih in spremembah, ki so pogojene z lastnostmi lesa.
- Pri začasnih pojavih na površini premaza kot so vodni madeži in izpiranje barve.
- Pri izvedbi izdelkov v drevesni vrsti macesna, v kolikor je le-ta prišel v stik z apnom in so na izdelku nastali temni madeži, ki jih ni mogoče odstraniti.
- Za izdelke, ki so površinsko obdelani z olji.
- Pri dodatnem oz. ponovnem naročilu barvne razlike niso in ne morejo biti predmet reklamacije.
- Ob neupoštevanju »Navodil za transport, skladiščenje, vgradnjo, uporabo in vzdrževanje«.
Aluminij
Ima temperaturno dilatacijo. Zaradi tega funkcionalnost, konstrukcija in varnost izdelka ni zmanjšana, pojavijo pa se lahko minimalne reže, ki pa niso predmet reklamacije.
Les
LES JE NARAVEN MATERIAL IN ZATO NJEGOVE NARAVNE LASTNOSTI (BARVNE SPREMEMBE, RAZLIČNE TEKSTURE, GRČE) NE MOREJO BITI PREDMET REKLAMACIJE.
Kakovost lesa
Naši izdelki ustrezajo standardu DIN EN 942, ki opredeljuje kakovost lesa za stavbno pohištvo.
Barvne lestvice
Barvne karte in reklamno gradivo nudijo informativno predstavitev barvnega tona. Zato razlike, ki izhajajo iz lesa kot naravnega materiala, niso predmet reklamacije.